بازار آبکاری در سال 2019 با 4٪ رشد روبرو است.

طبق گزارش جدیدی از Future Market Insights ، بازار آبکاری در سال 2018 تقریباً به 16 میلیارد دلار رسیده و پیش بینی می شود که در سال 2019 با 4% رشد روبرو شود.
این تحقیق نشان می دهد که صنعت برق و الکترونیک سهام اصلی بازار آبکاری را به خود اختصاص داده است و صنعت خودرو نیز از این رویه پیروی می کند.امروزه به دلیل افزایش کیفیت و ارائه پوشش های با داوام زیاد و قابل اطمینان، در صنعت برق الکترونیک محبوب شده است و کاربرد فراوان پیدا کرده است. الکترونیک خودرو کاربردی سودآور از فرآیند آبکاری است که با افزایش تقاضا برای قطعاتی از قبیل مدارهای مجتمع ، میکروپروسسورها و اتصالات می باشد.
آبکاری بیشتر به عنوان یک فرایند مهم برای قطعات خودرو ، محبوب شده است ، که در آن نوآوری های پوشش شاهد پیشرفت های سریع با هدف تقویت چرخه عمر و دوام این قطعات هستند. محافظت در برابر خوردگی و مزایای ارزشمند پیشرفت های زیبایی شناختی ، باعث افزایش تقاضا برای آبکاری در صنعت خودرو شده است. علاوه بر این ، افزایش تقاضا برای عناصر آبکاری با کارایی بالا، برای محافظت بهینه در برابر خوردگی ، سایش و تحمل دمایی ، با کمترین ضخامت رسوب ممکن، زمینه ساز توسعه و تقاضا برای فرآیندهای آبکاری در صنعت خودرو است.

نیکل در بین فلزات آبکاری پیشرو است
نیکل همچنان در بازار آبکاری پیشرو باقی ماند است، زیرا ترکیبی بی نظیر و منحصر به فرد از مقاومت در برابر سایش و خوردگی را به همراه فواید اضافی دیگر جذابیت ، درخشش و درخشندگی ارائه می دهد. این مطالعه نشان می دهد که آبکاری مبتنی بر نیکل در سال 2018 از درآمد به ارزش 4،700 میلیون دلار پیشی گرفته است. خاصیت چسبندگی عالی نیکل برای لایه های بعدی یک ویژگی اصلی نیکل است ، که اولویت آن را بین بازیکنان بازار آبکاری و کاربران نهایی به طور یکسان سوق داده است. علاوه بر این ، پوشش های نیکل الکترولس به عنوان راه حل اصلی برای محافظت از قطعات و اجزای مهم مانند قطعات انتقال ، توربوشارژها و سیستم های سوخت از در برابر خوردگی در محیط های سخت محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.
لینک خبر